تنهاییام

بسم الله الرحمن الرحیم

با این که یه وبلاگ دیگه دارم  ، اما وقتی الهام گفت که امکانات این جا بهتره ، وسوسه شدم گفتم بیام ببینم چطوریه ...

فعلن باید یکم زیر و رو کنم ببینم چطوریه ...

  • یه بنده خدا

نظرات  (۵)

الهام دیگه کیه ؟ خخخخ
خدایی اینم اسمش وبلاگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خب جواب بده دیگه فتح الله .
خخخخ
می گم به دل نگیر ، بزرگ می شی یادت میره
به جان تو ...
راستی حرف این الهام رو باور نکن من خودم سایت طراحی میکنم و فک می کنم که فعلا رز بلاگ بهترینه :)
حالا زیاد سرت رو درد نیارم ، قصد اذیت نداشتم ، فقط می خواستم یه کم کرم بریزم .
حلالم کن .

خدایی آدم هایی مثل من انگل جامعه اند ؟ مگه نه ؟
حالا زیاد خوشحال نشو .

فعلا .
امظاء : Unknown
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی